pondělí 7. května 2007

Dopis domů


Milá maminko, mily tatínku, smečko.

Mám za sebou první den v novém domově.
Zhruba poznám, kdo je a kdo není členem mé nové rodiny, zprvu jsme zvolila taktiku chránit každého před každým, obvzlášť úspěšná jsem byla při zahánění tříletého Mikuláše a pětiletého Josefa, pak jsem přešla na metodu vítání všech obyvatel bloku, zejména psích.

Než mi darovali podestylku zvládla jsem 2 krásná hovínka, jedno na černém polštáří a druhé na žlutém, a 2 loužičky. Pak pochopili mou schopnost chodit na kočičí podestýlku a náramně se radovali z mých dalších loužicek .Papam.Byla jsem v parku, viděla, jsem kočárek a výtah,dospala včerejší noc,snažila jsem se rozproudit krev ve starém knírači ale nic.

Celý den jsem byla smutná ale statečná.

Mám Vás ráda,dobrou noc.
Borůvka

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Pěkné počteníčko celého bločku :-)
d.bedriska