pátek 18. května 2007

Pozitivní motivace


"Šikovná! Loužička krásná! Šikovná pejska, že se netlačila do dveří! Šikovná, že nekouše křeslo!Šikovná, když naoko přestane škemrat, šikovná, že slezla ze stolu... "

Pozitivní motivace je úžasná motivace, v jedné pohádce psali: "Nezapomeňte. že na med se chytí víc much, než na ocet." Napadly mne octomilky a jinak už nic. Když jsem svou přítelkyní byla donucena učit se používat, ba co víc, učit se myslit pozitivně, přišlo mi najednou trapné, říkat svým lidským mláďatům: "Co jsem ti říkala? Okamžitě to pusť! Mám si dojít pro vařečku? Dvacetkrát to říkat nebudu... "

A to se u nás opravdu změnilo. Ubylo slovních ran a přibylo úžasných loužiček, nádherných bábovek, vychytaných letadýlek a neuvěřitelně se mi ulevilo.

"Šikově si hajněte a krásnou dobrou noc."

4 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Už fungují komentáře!

Anonymní řekl(a)...

uz funguji!

Anonymní řekl(a)...

Krásný bloček :-)
d.bedriska

Anonymní řekl(a)...

A moc krásná holčička. Beranová